15.12.2013

Karis Julekalender - Luke 15

Det er tredje søndag i advent og alle hjerter gleder seg til jul! Skaslien Gjestgiveri bestilte en dekorasjon til inngangen sin i fjor. Jeg lagde et fotsidt bjørkehjerte, og det lyser glad opp i år også. Skaslien Gjestgiveri har hjerte for god mat basert på lokale råvarer og de har fått priser for maten sin.   
 
Flere som besøker Skaslien Gjestgiveri ønsker seg slike hjerter for å ha hjemme hos seg selv. Og det kan de gjerne få. Disse er litt mindre og er levert til et par kreative damer som setter på lyslenker selv. Jeg har planer om å lage et stort kvisthjerte i bjørk til meg selv også, men det får vente til etter jul da julebestillingene er unnagjort.

Ha hjertelige førjulsdager!


kar-rudi@online.no

8 kommentarer:

  1. Hei, Kari.

    Hjertene du lager er virkelig vakre. Har faktisk stått og beundret hjertet ditt på Skaslien i dag, hjertet lyste så vakkert opp med lys. Fikk nesten lyst på et hjerte hos meg også ;-)
    Ønsker deg en fin førjulstid, Kari. Følger bloggen din med glede.

    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Anne-Britt! Du får tenke på å bestille et litt mindre til neste år kanskje?

      Slett
  2. Anonym9/02/2017

    Hei!
    Nydelige hjerter du lager. Når "høster" du greinene? Fikk lyst til å prøve selv.
    Hilsen Eva

    SvarSlett
    Svar
    1. Høster greiner ved løvfall og fletter og vikler dem på en stålramme som jeg lager av dobbelt ståltråd 2mm som tvinnes sammen ved hjelp av drill. Lykke til

      Slett
  3. Hei selger du bjørkehjerter?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg selger bjørkehjerter i alle fasonger og størrelser. Takk for interessen!

      Slett
  4. Hei, hva er prisen på sånne

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg lager kvisthjerter fra 600,- kr til 3000,- kr uten lys og frakt kommer i tillegg. Send en mail om du er interessert.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!