01.12.2013

Karis Julekalender - Luke 1

Årets julekalender blir en nettkalender med små overraskelser. Jeg gjør som denne hjorten, bare hopper i det. For dette er en utfordring av de helt store for meg. Å lage en liten bloggsnutt hver dag er ikke for pyser.
 
Nå er jo heller ikke julestrida for pyser. Da hjelper det godt å synes Jul er både hyggelig og gøy! Hva synes du? Har du store kreative prosjekter på gang? Eller begrenser du deg til mer koselige og enkle dekorasjonspåfunn?
 
Ha kreative førjulsdager!
 
kar-rudi@online.no

8 kommentarer:

  1. Kjekt at du hopper i det! Jeg er glad i både natur og dekorasjoner. I år har jeg laget adventskalender på jobb til inntekt for kreftforskning.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Edny! Det var da flott med den gi-bort-kalenderen!

      Slett
  2. Jeg er inne i "tegnemodus" for tiden, så det blir ikke mye juledekorasjoner akkurat nå...
    Men jeg kommer til å kose meg med dine luker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det med tegningen hørtes spennende ut. Hadde tenkt å ta fram malersakene etter Jul, for en hobby må jo voksne damer ha :o)

      Slett
  3. Æ elsker denne førjuls tia, koser mæ med fyt i ovnen og tente starinlys og hører på julekanal på internett radioen.

    Ha en fortsatt fin adventstid, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å det høres koselig ut Lisbeth! Fortsett med det!

      Slett
  4. Dette gleder jeg meg til :-) Lykke til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Liv! Det trenger jeg om dette skal bli vellykket....

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!