11.12.2013

Karis Julekalender - Luke 11

Atelier Karis grønne hjerter er i Norsk Ukeblad denne uka! Og bildet ble herlig! Takk til Tommy Tønsberg som har skrevet artikkelen og tatt bildene! Gøy å få anledning til å vise fram det jeg lager her på verkstedet.
 
Nå er ikke Tommy noen hvem som helst. Han er gartner og var i 12 år redaktør i Norsk Hagetiende og er medforfatter i Hageselskapets bok om løker og knoller. Har tidlige utgitt to bøker; Hageselskapet staudebok og Hageselskapet bok om sommerblomster. Tommy er hagefotograf og populær foredragsholder. Nå driver han i tillegg Garden Living sammen med gartner og forfatter Kenneth Ingebretsen. Det er et lite firma som selger planter, frø og hageutstyr. Herlige julegaver til de hagegale! 
 
Hos Garden Living fant jeg også min drømmejulegave. Er ikke denne vannkanna i kobber lekker?
 
 
Og ønskesista kan bli laaaaang hvis jeg bruker mer tid i nettbutikken til Garden Living. Men en kan jo lage seg ønskelister nå før jul, ikke sant?
 

kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!