09.12.2013

Karis Julekalender - Luke 9

I går var det 2. søndag i advent, og en klassisk adventskrans i gran med litt furu og kongler lyser stemningsfullt opp i atelieret. Hva gleder jeg meg til i adventstiden? 
 
Som mange, mange andre gleder jeg meg til å bruke lange dager i julen sammen med familien min som jeg ser alt for sjelden. Alle er ikke like heldige som meg. Derfor var det fint å se et lokalt initiativ som inviterte alle som ikke ønsket å feire julaften alene, til en hyggelig sammenkomst.
 
Flott at folk har oppriktig omsorg for sine sambygdinger her på Finnskogen!
 


kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Så fin adventskrans. Jeg får assosiasjoner til årets Irisblomstring av sløyfen din!
    God førjulstid i juleskogen din :-)

    SvarSlett
  2. Takk Maria! Ha en fin førjulstid du også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!