06.12.2013

Karis Julekalender - Luke 6

Denne kransen kaller jeg "Et lite stykke Hedmark". Å bruke tid på å lete etter nye uttrykk og finne nye måter å bruke naturmaterialer på fascinerer meg veldig. Derfor er det fint å være med på utstillinger sammen med andre håndverkere og kunsthåndverkere. For da må jeg bare sette av tid til å lete fram noe nytt.
 
Men nå i julestrida får jeg ikke brukt tid på dette mer krevende og sære binderiarbeidet. Så disse kransene er fra vandreutstillingen før i år sammen med Brukshåndverkerne i Hedmark. Morsomt å vise dem fram for de som ikke fikk se utstillingen. Nå har jeg glade førjulsdager med einer og andre julegleder!
 
Ha en fin førjulstid du også!
 

kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Åh!
    Den nederste kransen her er akkurat noe for meg!
    Herlig asymmetrisk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du likte den! Ha fine førjulsdager!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!