21.11.2021

Einerkrans bonansa!

Einer gir gode assosiasjoner i jula. Jeg har lagd einerkranser av fjelleiner i mer enn 20 år. Og bestillingene fra rundt i landet har begynt å komme til Atelier Kari. Send meg gjerne en mail med bestilling du også. De enkle einerkransene er ca 40 cm, er håndbundet, så ingen blir helt like og de koster 490 + frakten på 70 kr. Kransene er holdbare til ut februar, så napp vekk sløyfa og du har en fin vinterkrans også etter jul. 
Men jeg har lagd mange ulike varianter av einerkranser opp gjennom årene. Pyntede julekranser med heng, kan være flott ved inngangspartiet. Sammen med kråkefot og grankongler gir det kransene det lille ekstra.
Kransene kan også pyntes med naturmaterialer som kongler, lav kuler og kjuker, eller ha ulike sløyfer.
Sløyfene på julekransene er som en sølje på bunaden. Samme kransen får helt ulikt utseende og design med ulik sløyfe. Kanskje du har en flott sløyfe eller annen pynt som du bruker hvert år? Det skaper tradisjon og gode minner. 
Den optimale kransen bør være ordentlig rund, tett og jevnt bundet og  være lagd av friske materialer Ønsker du deg en einerkrans til jul? Jeg lagde et blogg innlegg for noen år siden. Få noen tips og råd HER: https://atelierkari.blogspot.com/2012/11/einerkrans-diy.html

Hilsen Kari
tlf +47 95137750 mail kar-rudi@online. no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!