01.04.2020

Koronastengt?

I disse uvirkelige tider for oss alle, har også Atelier Kari måttet endre planene om å ha våråpent for alle som synes det er hyggelig å besøke verkstedet mitt på Finnskogen. Enten folk kommer for å få inspirasjon, kjøpe en naturdekorasjon, gå på kurs eller kjøpe binderiutstyr, er det fint med besøk og litt liv og røre. Selv om jeg nå har måttet stenge døra for besøk på det lille atelieret mitt, så tar jeg i mot bestillinger for henting eller sending. Ta gjerne kontakt om du vil glede en jubilant med et naturhjerte et gavekort eller noe annet...sjekk ut Atelier Karis bittelille nettbutikk HER .  

Jeg henger av og til opp noe rart ved veien i utstillingsperioder. Og nei, det er ikke en koronadekorasjon jeg hengte opp 11. mars. som vårdekorasjon og forberedelser til Finnskogutstillingen. Men mer min lengsel etter å kunne høste citrusfrukt rett fra trærne her på Finnskogen. Og de som reiser forbi vil se noe morsomt ved veien nå mot påske, som en makering av at det er noen som bor og lever her, langt ut i huttiheita.

På tross av at jeg ikke kan tilrettelegge for å ha vanlig åpent (på verkstedet mitt kan det oppleves som overfylt med flere enn tre på en gang), trives jeg godt i eget selskap og er klar for bestillinger av veldig kortreiste dekorasjoner hele våren. 
Take Care!

Hilsen Kari tlf + 47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!