08.04.2020

Påskeharerne hopper rundt!

Nå har påskeharene inntatt verkstedet for alvor! Jeg lagde noen harer i fjor som fikk god mottakelse blant besøkende. Nå har nye med litt hjelp, hoppet ut av tapetbøkene. Harene har jeg designet og lagd av gamle tapetbøker som ellers ville vært kastet. Jeg limer sammen to tapeter, klipper ut formen, lager rompedusk på begge sider, og vips er det skapt en dekorasjon som er forseggjort på begge sider. Påskeharene kan henge i et vindu eller et annet sted den finner seg til rette og gjør deg hoppende glad.

Jeg har utformet harene i to ulike størrelser. De store er 37 cm høye og de mindre er 28. Morsomt når flere danser påskedansen sammen! Og ja, jeg selger dem også... 75,- kr for de små og 95,- for store. 

Artig å leke seg med noe annet enn "måssådotter"! Denne blomstrende haren blir litt mer skøyeraktig med brett på det ene øret. Så nå har alle fått leken ørebrett....

Dette er et DIY-prosjekt, som gjorde meg glad! Håper du også finner på noe kreativt å lage i Påsken. Til hareprosjektet kan de bruke annen type papir, kartong, eller bølgepapp, kanskje også stoffrester med viselin i mellom. Lim, restegarn, et litt fast papir er alt du trenger. Det er bare å herme!!

Skap deg en hoppende fin påske!
Hilsen Kari
tlf 95137750 mail kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!