18.12.2019

Juleinnspurt.med gransus i serken!

Nå er det juleinnspurt på Atelier Kari. Gøy juleinnspurt med flaskepynting! Flaskene er levert, og nå har jeg tre åpningsdager igjen torsdag 19., fredag 20. og lørdag 21. desember kl 11-16. Det er juleinnspurt med gransus i serken! Mye fin naturinspirasjon for de som tar seg turen denne siste uka før jul. Og jeg håper dere blir inspirert av flaskepyntingen også.

Artig å blande litt glam og natur, og jeg lager litt ulike varianter. Hvert år finner jeg på noe nytt til oppdraget med flaskepyntingen som har blitt en tradisjon.

Etiketten inspirerte meg til litt kongelig glam. Og jeg lover at jeg ikke drakk opp en eneste en.


Ha en kreativ juleinnspurt dere også!
Hilsen Kari
tlf +47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!