30.12.2019

God Jul fra Finnskogen!

Etter 4 måneders Juleverksted og Julestrid. er det er litt vemodig å stenge atelieret. Gransus i serken har det vært mye av i høst, og jeg elsker liv å røre med kreativ flow, treffe mange interessante mennesker på kurs og få mange besøkende og bestillinger. Tusen takk til alle for interessen for det jeg driver med!

Og nå skal jeg være sammen med familie og venner og feire Jul med høy kosefaktor! Jeg håper på mange late dager, gode samtaler og tid til ettertanke. Nå har jo sola snudd og vi går sakte men sikkert lysere vinterdager i møte.

Ønsker alle en Fredelig og God Jul fra Atelier Kari på Finnskogen!
Hilsen Kari
tlf + 47 95137750,  mail kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!