30.12.2019

Ha et gullkantet 2020!

Det er lov å ønske, håpe og be om et gullkantet år for alle 2020! Jeg mener ikke gullkantet som at 2020 skal bli et år med enda større bankbok til de som trenger det minst. Nei jeg tenker meg et godt, fargerikt og kreativt år. God helse er gull! Nok mat er gull! Et fredelig og meningsfylt liv er også helt gull!

Selv finner jeg masse gull i de grønne skoger og naturen jeg lever i. Å arbeide med naturdekorasjoner er ikke bare en jobb, men mer en variert livsstil. Jeg kan finne på kreative krumspring av de vakre overraskelser naturen har å by på. Jeg får mye fin trim og frisk luft når jeg høster materialer, og ikke minst har jeg vært så heldig å få fortelle om om all denne herligheten til andre igjennom foredra, kurs. blogging og besøk hos meg på Atelier Kari.

Den grønne bautakransen som jeg lagde i juli, hadde jeg ikke hjerte til å kaste når barnålene falt av. Så jeg tørket den på uthusveggen, og gullet den.

Nå henger kransen høyt på veggen i atelieret og kan minne meg om å ta godt vare på alt som kan bli gullkantet i livet mitt i 2020. Det gjelder å bruke alle muligheter og skape seg mange gullkantede hverdager i 2020, for hverdagene er de aller beste dagene....

Jeg ønsker alle mine blogglesere mange gullkantede hverdager i 2020!

Hilsen Kari, tlf 95137750, kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!