28.04.2019

Utstilling på Finnskogtoppen.

Mer samarbeide med Finnskogtoppen. Jeg er veldig glad for å bli invitert til å ha salgsutstilling i en av korridorene på dette flotte hotellet. Her de det mer åpent enn på atelieret mitt. Hit kan både hotellets gjester og andre komme for å se om det er noe de ønsker seg eller bare for å ta en titt 

Utstillingen er utarbeidet med tanke på naturdekorasjoner med lang holdbarhet, stor variasjon og at de er vegghengte og ikke stikker langt ut fra veggen..Jeg fyller på med nye etter hvert som de selges, og jeg har allerede solgt noen.

Her har jeg også tatt med noen dekorasjoner av pil, det er fint å kunne vise fram ulike teknikker og materialer.

I tillegg til utstilling planlegges mer samarbeid for høsten 2019, med flere inspirasjonsforedrag og kveldskurs. Takk til Finnskogtoppen for et fint samarbeid,og for den inspirasjonen det gir meg som dekoratør og håndverker å bli satt pris på av dere! Du kan lese mer om velværehotellet på Finnskogen HER. Det er et godt sted å tilbringe noen dager, og de har spennende aktivitets- og kulturprogram som er inkludert i oppholdet.

Kanskje vi sees på Finnskogen?

Hilsen
Kari, tlf 95137750


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!