09.03.2011

Tre dager igjen før trekningen av Atelier Karis første Giveaway

Her er et nærbilde av et Finnskoghjerte i lav ekstra pyntet med små lavkuler. Laven heter brødlav fordi den ble brukt i eldre tid som tilsetningsstoff til barkemel og mindreverdig mel for å få brøddeigen seig. Brødlaven inneholder 70% lavstivelse som gjør at hjertene er ganske holdbare. Av alle naturmaterialer er nok brødlav min største favoritt.

Mer enn femti har tatt lodd på denne Giveawayen av tre Finnskoghjerter. Men det er fremdeles muligheter til å ta lodd fram til kl 24.00 lørdag 12. mars, både her på bloggen og på Facebook. Trekningen skjer på min burtsdag 13. mars, en flott måte å feire på.

Gå inn på dette BLOGGINNLEGGET for å se regelene og å kunne delta.

2 kommentarer:

  1. Så spennende, jeg gleder meg! Tenk å være den heldige vinner som blir trekt ut:) Jeg venter i spenning;) Ha en super dag Kari, ser ut som vi kan få noen varmende solstråler på oss i dag;)

    SvarSlett
  2. Så spennende Kari.. disse hjertene er super fine..
    takk for lykke ønskningene O=))

    Ønsker deg en fin fredag

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!