20.02.2011

Giveaway - Slipp hjertene løs, det er vår!

Jeg har mye å feire! Først og fremst er jeg takknemlig for at så mange har funnet veien til inspirasjonsbloggen min. 15000 unike besøkende er langt over det jeg forventet. Og over 25 tusen sidevisninger bare det siste halve året. I tillegg blir bloggen fulgt av 100 med googlekonto og over 270 på Facebook. Takker alle som finner veien hit og særskilt de som i tillegg inspirerer meg med hyggelige kommentarer og spørsmål. Opplever at suksessen forplikter, og vil feire med Giveavay.

Hvis du vil være med i trekningen av to av disse finnskoghjertene i brødlav, kan du ta flere lodd på følgende måter:

1. På bloggen: Et lodd for å skrive en kommentar, et lodd for å legge ut en link på din egen blogg og et lodd for å følge min blogg med googlekonto = maks 3 lodd. Skrive i kommentarfeltet under hvor mange lodd du tar.
2. På Facebook: Et lodd for å Like Atelier Kari på Facebook, et lodd for å anbefale siden til dine venner, et lodd for å skrive et innlegg på din egen fb side med direkte link til denne bloggen = maks 3 lodd. Skriv i kommentarfeltet på Facebooksiden hvor mange lodd du tar.

Dette kan tilsammen gi en og samme bloggvenn 6 lodd. Fristen går ut kl 24.00 12. mars, og trekningen blir på min burtsdag, 13. mars. Vinnerne annonseres her på bloggen og på facebooksiden. Hjertene sendes de heldige vinnerne kostnadsfritt i Norden.

Velkommen til å delta på Atelier Karis første GIVEAWAY!

Slipp hjertene løs, det er vår!

64 kommentarer:

  1. Tar gärna en lott på ditt fina hjärta. :)
    Facebook är jag aldrig på.

    Ha det gott.

    SvarSlett
  2. 2 lodd til meg, kommentar og følger..
    Alltid kjekt kome innom å finne inspirasjon hjå deg! Ha fin kveld og ei ny flott veke :-)

    SvarSlett
  3. For noen nydelige hjerter:) Jeg tror jeg telte til 4 lodd. Kommenter, følger her, liker på fb., og så deler jeg på fb. Og krysser fingrene:)
    Ha en fin uke.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  4. Et lodd til meg!!! klemz

    SvarSlett
  5. Tar 3 lodd:) Ringer snart å bestiller kurs hos deg:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer Kari!! Flotte tall, du er en kilde til inspirasjon!!
    Klart jeg er med - 3 lodd på meg:))
    Ha en strålende fin uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Hei Kari! Så flott at så mange har funnet veien til bloggen din. Synes selv det er meget kjekt å besøke deg her inne. Det er så flott å se alle de fine produktene dine laget av naturmaterialer. En litt annerledes blogg som ikke bare viser innredning og interiørtrender.

    Vil gjerne være med i trekningen din. Følger av bloggen din er jeg allerede, og link til din give-away har jeg også laget. Ha flott kreativ februaruke!

    SvarSlett
  8. Hei ,,,,så gøy,,,da lager så lekre hjerter så her vil jeg gjerne ha lodd,,,,,jeg melder meg for to,,,,et for kosentar,,,,og følger har jeg jo vært en stund.
    Ha en fin ny uke.
    Anne

    SvarSlett
  9. Jeg er så glad for å høre at flere finner veien inntil deg... bloggen din er så utrolig inspirerende..

    jeg vil gjerne være med =)) 2 lodd for meg.

    klemmer

    SvarSlett
  10. Hei! jeg tar gjerne 2 lodd, jeg følger bloggen din. Det er en koselig og inspirerende blogg, og de hjertene var kjempe fine. Jrg får alltid lyst til å gå ut å lage noe når jeg har vært på bloggen din. Klem

    SvarSlett
  11. Herlig-flotte hjerter du lager, og gratulerer med mange besøkende. Jeg tar gjerne 3 lodd. Har vært følger en stund og har lagt bilde i min sidebar.
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  12. Hei! Dette vil jeg være med på. 3 lodd. Jeg er følger, kommenterer nå og jeg har lagt en lenke på bloggen min.
    Hjertene er kjempefine.......

    SvarSlett
  13. Gratulera med jubilèet! Du har ein inspirerandes blogg som eg er sikker på er til glede for mange fleire enn meg.
    Eg er med på 3 lodd ;)

    SvarSlett
  14. Her er kommentaren, jeg følger, jeg har lagt ut link, og jeg liker og har anbefalt på FB...skulle bli 5 lodd det???

    SvarSlett
  15. Hei flotte Kari.
    Jeg blir glad for 3 lodd. Elsker arbeidet ditt. Linker til deg nå.
    God mandag

    SvarSlett
  16. Hei
    Jeg vil gjerne være med, tar 3 lodd.
    Ønsker deg en flott uke.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Ville bare titte inn til deg å si at du inspirerer meg masse! Takk for alt du deler. :)

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  18. Anonym2/21/2011

    Veldig fine hjerter, gir løfter om vår :)!!

    Hilsen Runderingsjenta

    PS Har linket til deg i bloggen min fra før, jeg :))

    SvarSlett
  19. Anonym2/21/2011

    Disse likte jeg! 1 lodd.


    wenche_ulvolden_haugom@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Flotte greier! Så hyggelig at dere vil ha et Finnskoghjerte. Jeg lodder gjerne ut 3 nå som det viser seg at mange bloggvenner ønsker seg et. Bare fortsett å legge igjen kommentarer. Hvis dere følger inspirasjonsbloggen min fra før og har en følgelenke allerede, så er det klart at dere får lodd for det også hvis dere ønsker det. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  21. Hei
    Dette vil jeg absolutt være med på, vakre hjerter.
    Har skrevet litt i min blogg om dette og link har jeg jo. Følger er jeg visst også.
    Klem Laila

    SvarSlett
  22. De er flotte.
    Jeg følger deg her og der ( he he)
    Og er glad for 2 lodd.
    Ha fin dag.
    Kate

    SvarSlett
  23. Inspirerende blogg du har; liker bruken av naturmaterialer! 3 lodd: Følger, kommentar og 'liker' på FB.

    SvarSlett
  24. Nydelig hjerte!
    3 lodd til meg :O)

    SvarSlett
  25. To lodd på meg. Skulle vært artig å vinne hjerte i brødlav. Har lært brødlav å kjenne fra barnsben, ble fortalt at folk brukte det til å drøye melet med under krigen, vet ikke om det var første eller andre verdenskrig... Vi gjorde et forsøk en gang også, tørket det og malte det opp og puttet det i brøddeigen, tror ikke det smakte noe særlig ;) Bedre å bruke det til pynt!

    SvarSlett
  26. Fine hjerter du lager! Jeg vil gjerne ha to lodd, ett for kommentar her, og ett for Liker på Facebook. Hilsen Bothild.

    SvarSlett
  27. For en fantastisk blogg!
    Kjempe inspirerende!!!!!

    Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  28. Her er jeg fast leser og ofte innom, morsomt med give away da! Jeg har tatt 5 lodd.

    Etter kransbindingsvideoen din så har denne bloggen vært veldig nyttig for meg både privat og i jobbsammmenheng. Har delt linken til videoen på fronter (skole/læringsplattform) så kan også mine kolleger bli inspirert. Takk Kari!

    SvarSlett
  29. så flotte hjerter...ja dette vil jeg være med på.

    Kommenterer og liker deg på facebook...blir vel 2 lodd det da.


    ha en fiin kveld/natt

    SvarSlett
  30. 3- lodd til meg.
    Føger, kommentar og liker på fb.

    Kjempe flott og inspirerende blogg!

    SvarSlett
  31. 4 hjertelodd til meg. Følger, kommentar, link, og facebook-liker;-)

    SvarSlett
  32. Hei!

    Jeg tar 3 lodd på den nydelige premien! Følger deg og har blogga her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/02/giveaway-hos-atelier-kari.html

    Har gjort alt på facebook og tar 3 lodd der også :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  33. Disse var kjempefine. Jeg legger meg til som følger av denne fine bloggen, og tar 2 lodd :)


    klem

    SvarSlett
  34. Anonym2/26/2011

    Hei Kari, hjertene dine er så fine- håper jeg vinner et!! Tror jeg har 3-4 lodd nå jeg :-))
    Klem fra nissekusine Wenche

    SvarSlett
  35. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/12-mars-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  36. Hjertelig takk for at dere melder dere på min første giveavay! Det er tid og plass til flere kom igjen!

    SvarSlett
  37. Hei,fine hjerter du lager,tror jeg skal prøve meg på ett når jeg skal "stusse" kornelhekken min.Tar 2 lodd jeg og legger meg til som følger :-)

    SvarSlett
  38. Hei! Veldig fin blogg du har! Jeg legger meg s[ klart som f;lger! Nydelige hjerter!!
    Jeg tar 3 lodd.
    Klem Kari Anne

    SvarSlett
  39. Anonym3/03/2011

    Hei.
    Du har en flott blogg og jeg kommenterer , linker og følger. 3 lodd til meg , takk.
    Klem fra Ingunn :) Her var der mye fint til inspirasjon og glede.

    SvarSlett
  40. Jeg prøver lykken med 2 lodd! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  41. Flott blogg du har. Blir gjerne med. 3 lodd til meg
    Klem Hilde

    SvarSlett
  42. Nydelige hjerter! Jeg vil gjerne ha 2 lodd, ett for kommentar her og ett for at jeg er følger :)

    SvarSlett
  43. Hei du har en kjempefin og inspirerende blogg. Kom over bloggen din i dag og her ble jeg værende leeenge å drømme om alt det fine jeg skal lage til meg og mine :-) Bare helt nydelig det du lager. Jeg vil gjerne ha et lodd.
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  44. Kjmepelekkert hjerte og super blogg!
    2 lodd til meg

    SvarSlett
  45. nydelig ,tar gjerne 1 lodd :-)

    SvarSlett
  46. Hei hei!
    Jeg ønsker 3 lodd:)

    SvarSlett
  47. Disse var superfine!
    Blir gjerne med:))
    3 lodd til med er du snill:)

    SvarSlett
  48. Anonym3/09/2011

    Kjempefine hjerter! Tar gjerne 3 lodd jeg :)

    SvarSlett
  49. Henger meg på. 6 lodd til meg. Nå skal jeg spre info på blogg og facebook:) Mette

    SvarSlett
  50. Veldig fin blogg du har !
    Jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd.
    Linker og følger.
    Klem Anne

    SvarSlett
  51. Hei Kari!
    Jeg blir med og feirer!
    Jeg linker til deg, og du er på min bloggroll, vet ikke om det er det du kaller å følge deg med googlekonto?
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  52. vil gerne være med på 1 lod:)

    SvarSlett
  53. Flotte hjerter:) Eg vil veldig gjerne være med på trekningen av dei, eg tar ett lodd:) Eg har bursdag 12. mars så det hadde passa veldig bra med ein gevinst trukket da:)

    SvarSlett
  54. Hei Kari!
    Jeg har følger deg her på bloggen, har lagt deg til på min egen blogg (KariKaris.blogspot.com), har klikket på 'liker' på Facebook + skrevet om deg på min egen Face-profil. Det må vel bli noe sånt som 4 lodd?? Hi, hi og tvi, tvi - og masse masse lykkeønskninger på dagen din, som er 2 dager etter min svigerdatters dag, 1 dag før min samboers dag og 3 dager før min eldstesønns dag! Burde borge for gode vinnersjanser for meg kanskje ;-)

    SvarSlett
  55. Prøver lykken med tre lodd, jeg har blitt følger og linket til deg i bloggen min. :) Lekre hjerter.

    SvarSlett
  56. Å få sjansen til å vinne et av dine hjerte, hvem vil vel gå glipp av det?
    Ett lodd til meg ;)

    Elin

    SvarSlett
  57. nice gift, I hope for the best:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  58. Wow, jeg rekker det:O) fant deg på boligpluss, og tar 2 lodd. Følger deg gjerne videre, for her var det mye lekkert å se!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  59. Jeg tar gjerne 2 lodd jeg, og er nå da også ny følger av deg,,*smiler*

    Så sammentreff; Jeg har også bursdag 13 mars! Vi håper det blir litt feiring, men her er hele heimen smitta av influensa nå, så vi får se..Vi prøver imidlertid å holde motet oppe med god film, varme dyner og deilig varm drikke...*smiler*

    Stas å finne bloggen din-masse flott!
    God helg! Og gratulerer med dagen søndag!*smil*

    SvarSlett
  60. Jippi for at jeg snubblet over din blogg, utrolig fin og den gleder jeg meg til å følge. Tror vi har mye felles :-)) Bonus at du samtidig hadde give away og den blir jeg veldig gjerne med på og 2 lodd til meg. Gratulerer med gode tall på bloggen din og gratulerer med dagen den trettende :-) klem fra Thora.

    SvarSlett
  61. Anonym3/12/2011

    Kjempefine hjerter! Jeg vil gjerne ha et lodd.

    Mvh Tone

    tonemo@broadpark.no

    SvarSlett
  62. Oi.oi.... i siste liten!
    Har aldri vinnarlykke,men om eg ikkje er med så kan eg i alle fall IKKJE vinna heller.
    Med eit hjarta som bankar eit ekstra slag for Hedmarken og Finnskogen som det stooore og spennande i fantasien, MÅ eg jo delta her:0)
    Tek 3 lodd

    SvarSlett
  63. Jeg takker dere og alle på FB som ville være med i trekningen om Finnskoghjerter. Først annonserte jeg trekning av 2 hjerter, og har utvidet dette til 3 pg. strålende respons. Trekningen blir foretatt i dag på min burtsdag, og annonseres i bloggen min i morgen 14. mars. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  64. Gratulerer med dagen!!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!