26.06.2022

Jordbær på staur

Høyt henger de og søtt smaker de!
Det er lett å lage seg en "Hage på staur", og de passer også i skråninger fordi en samler staurene så stativet allikevel står rett. Dette stativet er lagd av seks granstaur, ståltråd til å holde staurene sammen (jeg dekker tråden med litt mose) og en kjøpt potte med jordbær. Du kan også bruke en blomster potte og bjørkestaur, slik Hagelaget på Skogen har gjort i gata vår i Svullrya. Se blogginnlegget HER
Sommeren varer ikke evig, den er og blir en ferskvare som må nytes her og nå! Så jeg rasker med meg modne jordbær når jeg går forbi. Og de ser både fristende ut og smaker godt!
  
God sommer!

Hilsen Kari
tlf + 47 95137750 mail kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!