31.10.2021

Spennende Håndverksutstilling, digitalutstillingen HÅNDKRAFT er lansert.

Dette ble stas, kulturminister Anette Trettebergstuen deltok på åpningen av HÅNDKRAFT!  Jeg er også med i digitalutstillingen HÅNDKRAFT med Husflidhåndverkerne Innlandet. Mine bidrag til utstillingen er 4 foto og en læringsfilm om hvordan du kan lage deg dekorasjonskuler i naturmaterialer,   http://www.husflid.no/haandkraft/kari_rudi
Digitalutstillingen HÅNDKRAFT presenterer med hele 99 foto og 23 filmer, husflidhåndverkere fra Innlandet i arbeid og gir et innblikk i deres hverdag. Utstillingen ble åpnet av Kjerstin G. Lundgård, leder av kulturutvalget i Innlandet fylkeskommune og selveste kultur- og likestillingsminister Anette Trettebergstuen. Direktør i Norges Husflidslag Marit Jacobsen deltok også. Digitalutstillingen HÅNDKRAFT er presentert på Norges Husflidslag sin hjemmeside. HER: http://www.husflid.no/haandkraft .

HÅNDKRAFT gir en sniktitt inn i 24 husflidhåndverkernes verksteder og atelierer. Publikum får en unik mulighet til å komme tett på det profesjonelle kultur- og husflidshåndverket i Innlandet. Men vi er ikke fotomodeller elle filmskuespillere, så dette er ekte mennesker!

Fordi jeg i over er over et år har arbeidet på dugnad som prosjektleder for utstillingen, fikk jeg denne flotte buketten levert på døra fra alle de andre i Husflidhåndverkerne Innlandet. Veldig stas med blomster, og jeg er både stolt, glad og ikke minst takknemlig over at så mange håndverkere ville være med på utstillingen!

Sjekk ut utstilling og god Søndag!
Hilsen Kari
+4795137750 mail  kar-rudi@online.no

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!