28.10.2012

Åpent verksted.

I noen uker nå har hovedfokuset vært å samle inn naturmaterialer. Arbeidet framover har fokus på å lage naturdekorasjoner både til bestillinger og utstillinger. Verkstedet står litt på hode,  men du er hjertelig velkommen! To uker til med Åpent Atelier Kari med naturdekorasjoner for ute- og innebruk. Du kan bli inspirert og få en hyggelig prat. Åpningstider og resten av Høstens utstillingsprogram finner du HER.
 
Det er hyggelig å bli spurt om å være med på utstillinger og julemarkeder rundt omkring, men jeg har nok en tendens til å ta meg litt vann over hodet og si ja til mye. Men da får en bare trå til, løpe ut på verkstedet og følge sitt kreative hjerte med flittige fingre. 

Og så er det så hyggelig å få besøk på verkstedet. Gleder meg til uka for da skal jeg i tillegg ha dagskurs for noen hyggelige damer her på verkstedet.

Ha lykkelige og kreative høstdager dere også.



kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!