07.10.2012

Kreativ lørdag.

Minigirlandere til bord-, dør- og veggpynt er morsomme å lage, og de kan lages av alle typer naturmaterialer etter årstid og behov. Kan en litt teknikk, så er det bare å slippe fantasien løs. Disse er lagd av furu, gran og bjørk med pynt av potteplanta ved husveggen og minikuler av brødlav.
 
De ble lagd i går for da hadde jeg en flott og kreativ lørdag med dagskurs på Atelier Kari for fire hyggelige damer fra Kongsvinger og Kirkenær.
 
Her viser de fingernemme kursdeltakerne stolt fram sine kranser, hjerter og girlandere som ble lagd med entusiasme og iblandet litt god latter.

Her er mine arbeider, men kursgjestene var minst like flinke. Hvis en er litt tålmodig med seg selv, kan en få til mye fint med de vakre naturmaterialene som ligger et steinkast fra hagegjerdene.

Ha en kreativ uke!



kar-rudi@online.no

8 kommentarer:

  1. Så flott minigirlander og dørkranser! Takker deg igjen for fine bilder og tips!! Nå har jeg lagt ut et bidrag i bloggen min sammen med en av dine hjertekranser, ta gjerne en titt.
    hilsen Scrappeguri/Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du skriver så pent om meg! Ha en kreativ uke!

      Slett
  2. Tipper damene storkoste seg hos deg :)

    SvarSlett
  3. De ble veldig flotte!
    Ha en fin ukestart. :)

    SvarSlett
  4. Simply elegant! Love this decor idea, must have this into my to-do lists. Got my eye on your next posts.

    SvarSlett
  5. Takk igjen for hyggelige og inspirerende kommentarer! Kari

    SvarSlett
  6. Kjempefine. Hadde vært kjekt å vært på kurs.
    Ha en riktig flott helg
    Klem fra Miriam

    SvarSlett
    Svar
    1. Kanskje du kan ta en tur en gang. Det hadde vært hyggelig Miriam!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!