10.07.2012

Å gasse seg i prestekrager til Finnskogdagene!

Herlige blomstereng!  I år var det så helt utrolig frodig på prestekrageenga. Jeg forsynte meg grådig til dekorasjonene som jeg lagde til Finnskogdagene sist helg.


Moltekart, kløver, tyttebærblomster og prestekrager i markblomstsmykket som de mannlige representantene i styret/regjeringa pyntet seg med.

De kvinnelige ministerne har hårkranser under flaggbæringen. Republikken Finnskogen blir proklamert i 3 dager under Finnskogdagene hvert år. Her er kulturministeren og statssekretæren i finnskogbunader og finansministern i bakgrunnen har også finnskogbunad. (Trykk på bildene så blir de større.)

Barne- og familieministeren i Republikken Finnskogen har grunn til å være stolt og glad for at tradisjonene undere Finnskogdagene videreføres. For 43. gang ble Finnskogdagene arrangert i år med et godt og variert program fra morgen til sent på kvelden.

Takk til alle som fant veien til Atelier Kari under Finnskogdagene!
Jeg gleder meg alt til neste år!



kar-rudi@online.no

3 kommentarer:

  1. Minnerikedager sammen med familien på og med finnskogdagene. Det du lager er så herlig, fine sammensetninger fra naturen sammen med dine hender og kreativiteten.

    SvarSlett
  2. Så flott prestekrageeng og for noen stilige blomsterkranser. Her er det veldig lite Prestekrager i år, desverre. Ha en fortsatt fin og blomstrende sommer :-)

    SvarSlett
  3. Takk skal dere ha, og ha en blomstrende sommer dere også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!