24.01.2012

DEN følelsen!


samme dag: En hyggelig dame ringer og vil at jeg skal lage noe spesielt for henne i naturmaterialer. En hageorganisasjon ringer og vil ha meg til å holde foredrag med demonstrasjon om lav, kvister og mosedotter. En journalist fra et velkjent ukeblad ringer og vil henvise til bloggen min i en artikkel. Hun var særskilt opptatt av at jeg holder kurs også.

Jeg må innrømme at jeg blir veldig, veldig glad. Det gir meg "Den følelsen"!

Min heftige begeistring for hva naturen har å by på, er smittsom og flere vil ta naturgledene i bruk. Etter over 11 år med naturdekorering som jobb og livsstil, er jeg inderlig glad for denne økende interessen for å ta i bruk naturmaterialer på en moderne måte. Mange ønsker å skaffe seg kunnskap om og får opp øynene for det kortreiste, økologiske og eksotiske som vi har rett foran vår egen nese i hele Norge.

Naturen hogger tak i hjerterøttene mine og lar dem danse. Jeg byr gjerne opp til dans!




kar-rudi@online.no

9 kommentarer:

  1. So flott!
    Skulle gjerne gått på kurs hjå deg, eg.....
    Men verta inspirert kan eg iallfall, og det vert eg til gagns!

    SvarSlett
  2. Velfortjent oppmerksomhet!! :O)

    SvarSlett
  3. Gleder meg med deg, forstår godt du tar en svingom. Lykke til med oppdragene!

    SvarSlett
  4. SÅ herlig og så fortjent!
    Jeg gleder meg på dine vegne!

    klem,klem.

    SvarSlett
  5. Så moro og så artig at så mange tok kontakt på en og samme dag. Vi gleder oss veldig til å få besøk av deg til sommeren vi også :-)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Jeg har akkurat funnet din vakre blogg. Må bare si at jeg er veldig imponert. Så mye nydelige kranser og hjerter mm. Veldig, veldig inspirerende. Jeg liker stilen din veldig godt, og fryder meg over at du stort sett bruker naturlige materialer, som vi kan hente ute i naturen. Jeg kommer opprinnelig fra Danmark, og pleier å sukke over at det er så dyrt å kjøpe blomster her i Norge. Men dette her trenger jo slettes ikke å være dyrt!
    Her kommer jeg til å følge med! Legger meg til som fast følger.

    Klem fra Ina

    SvarSlett
  7. Ja! Nemlig, vi unner deg det ;)
    Og hvilken vakker dekorasjon du har avbildet her over; mykrosa gerbera sammen med "kvist og kvast" - herlig!
    Sa jeg forresten at jeg er utdannet gartner?
    Gleder meg til å se resultatet av bestillingen :)
    Natur - O herlige natur!
    Glad hilsen fra en annen Kari ;)

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg er så glad for at flere og flere får opp øynene for hvor fint naturmatrialene er!Og ikke minst at noen - les du!!! lager noe flott av det som finnes ute i skog og mark! Det gjelder å ha ideer og kunne sette dem ut i livet, og du har det og litt til! Kos deg i glansen, og gleder meg til å se deg i ukeblad mm. Ha gode dager! Hilsen Anne Marit

    SvarSlett
  9. Takk til dere alle for veldig hyggelige kommentarer! jeg kunne ikke dy meg for å fortelle om min hverdagsglede. Fint at dere gleder dere med meg! Tusen takk og god helg! Klem fra Kari.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!