18.07.2021

Sommerferie på Atelier Kari

Nå er det sommerferie, og det er det også på Atelier Kari noen uker framover. Jeg vil komme nærmere tilbake over ferien med planer for nye åpningstider, kurs og andre aktiviteter for høsten.
Og så må jeg få fortelle hvor glad jeg er i margeritter. Denne litt unnselige miniprestekragen som blomstrer så villig hele sommeren. Jeg har ikke vanlig hage med plen og blomsterbed,  men blomstereng og skogsplanter tett på husene. Og her passer margeritter perfekt inn.
Det store kremmerhuset i netting ved døra til atelieret, har jeg stor glede av. Jeg lagde flere for en del år siden og varierer å pynte med ulike planter og kvister året rundt. 

Ha en fin sommerferie du også!
Hilsen Kari
tlf 95137750 mail kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Trevig sommarlov💛Kom tillbaka med nya ideer. Vi skall vänta.Glöm inte at vila☀

    SvarSlett
  2. Ha en fin sommer du også! Vi sees med nye ideer over sommeren! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!