15.05.2021

Handlenett med pomponger

Heklenålen har vært i bruk. Jeg handlet et par poser med garn på tilbud på utsalget til Rauma i Åndalsnes for noen år siden, og det har det blitt handlenett av. Garnet var stivt og tykt, og jeg fant ikke ut hva jeg skulle lage av det, før jeg hadde lagd gjentatte prøvelapper.
Det ble ulike størrelser og noen små som ble håndarbeidskurver, eller hva en ellers kan bruke heklevesker til.
Inni er det festet en karabinkrok, for å henge håndveske eller refleks i. Og jeg har flettet et langt bredt bånd til de som absolutt skal henge alle vesker over skulderen. Nå håper jeg de som har kjøpt eller fått i gave et av nettene, kan bruke disse når de drar på handletur. For handleposer fra butikker bør vi mer og mer unngå i framtida. Og så fint det var å få ryddet to store poser garn ut av skapet!

Ha kreative vårdager! 
Hilsen Kari
tlf +4795137750 mail kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!