22.11.2020

Pakker og sender hjerter og kranser...

Kvisthjerter i bjørk er det stor interesse for i år. Hyggelig når folk bestiller disse rustikke og asymmetriske hjertene! De er ganske store, ca 55 x 115 cm og kan sendes som postpakke.Noen liker også disse mindre hjertene som jeg ofte lager halvfylte. Disse er lettere å pakke, og fordi frakten er den samme, er det flere som bestiller flere på en gang. Kanskje for å gi bort i tillegg til å kjøpe seg noe fint selv.
Selve pakkingen er et strev. Alt jeg sender må holdes innenfor 60x60x120 og ikke en millimeter mer. Jeg kjøper store esker, stiver av ekstra i hjørner og på midten, og håper pakkene kommer helskinnet fram når jeg skriver forsiktig utenpå. Tror ikke det hjelper, men i alle fall har alt kommet godt fram i de 20 årene jeg har sendt naturdekorasjoner rundt i hele Norge.

Når jeg pakker julekranser i einer får de en dorull til avstivning i midten, tynn plast for å hindre uttørring og forsterkede hjørner. Hittil har det gått bra hvert år til et knippe faste kunder som bestiller hvert år. Og bestillingslista blir lengre år for år. I år er kransene 45 cm og har dyp rød silkesløyfe. Kransene er ferske og er holdbare helt til ut i februar.

Bestill gjerne hjerter og kranser på mail. Jeg kan sende fram til 15. desember eller du kan komme på førjulsbesøk til Finnskogen og hente selv. Atelier Kari har åpent torsdager, fredager og lørdager fram til og med 19. desember.

Hilsen Kari

kar-rudi@online.no tlf 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!