12.07.2020

Et lite stykke Finnskogen!

Å plukke alt det du kan finne i naturen og skape noe fint av det, er det morsomste jeg vet. Alt kan du i utgangspunktet bruke. Det er mest å eksperimentere og finne ut hvordan de ulike materialene kan brukes. 

  
Her har jeg blandet furukongler, furubark, ekornspiste grankongler, brødlav, seljekvister, skjegglav, bjørkekvister, røranskjuker og bjørnemose. Alt dette og mere til sanker jeg i nærområde her på Finnskogen.

Slike sammensatte dekorasjonsarbeider kaller jeg gjerne "Et lite stykke Finnskogen"., Og det er stas å få oppdrag med å lage så spesielle kranser! Jeg legger gjerne til noe nytt hver gang, så ingen blir like! Og plukke naturmaterialene kan en gjøre på turer i naturen hele året.

Ha kreative sommerdager!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!