05.07.2020

En annerledes sommer...

Jeg kan ikke huske at jeg ikke har hatt sommeråpent verksted de siste par tiårene, og nå er det ingen sommerfest på Finnskogen og Finnskogdagene er utsatt til neste år. På verkstedet ligger jeg allikevel ikke på latsida.

Her ærbes det ja! Roter fælt når jeg ikke venter besøk. Jeg tar både hånd om bestillinger av naturdekorasjoner som kommer inn, og forbereder ny utstilling på Finnskogtoppen til gjenåpningen først i august.

Å sette andre i arbeid er jeg også god til. Mannen skal svinse kosten rundt hele Atelier Kari i løpet av sommeren. 20. august ønsker jeg besøkende velkommen til ny verkstedutstilling med nybeiset atelier og fine naturdekorasjoner. Jeg lover å rydde plass til besøkene, ha smittevernstiltak på plass og by på brødmåssate i et fornyet besøksverksted. 

I mens nyter jeg blåklokkevikua med nesa nedi markblomstene på tunet. Og en bedre julisommer kan jeg jo ikke be om.

Vi sees i august... Ha en god sommer!

Hilsen Kari
tlf 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!