18.11.2018

Førjulsprogram og lekne Stjerner....

Hvis det er av interesse, så står Førjulsprogrammet mitt nederst på siden. Men her dreier det seg om stjerner. Sist uke hadde Hagelaget på Skogen juleverksted med Atelier Kari. Dette er en årlig tradisjon som vi har hatt i mange år nå. Og hvert år finner jeg på noe nytt vi kan prøve oss på. I år ble det stjerner laget av grankvister med lav.

Det er ganske morsomt med lekne stjerner på døra, og alle blir litt forskjellige. Har du lyst til å lage en stjerne, så har jeg her formet en femkantet stjerne med ståltråd og festet på grankvister med lav med en tynn metalltråd og hatt på litt tynn sølvtråd til slutt. Prøv å lag en da vel!

Jeg midt i julestria og nyter det! Har bestillinger, kurs, marked og åpent Julehus på Atelieret. Ingen dag er lik, og gøy er det!
Her ser du programmet mitt fram til Jul. Meld deg på kurs eller kom på besøk!
  • Fram til 22. desember - Åpent Julehus på Atelier Kari, torsdag - fredag - lørdag kl 11-16.
  • Inspirasjonsforedrag 22. november på Finnskogtoppen kl 19.00.
  • Kransekurs på Opaker Gård i Grue 2. eller 9. desember kl 10-13, påmelding til meg (se nederst på sida), maks 6 deltakere. 600,- kr.
  • Jul på Opaker Gård i Grue 2. og 9. desember kl 12-16. Demonstrasjon- og salgstand av naturdekorasjoner. Her blir det juletrefangst, julemarked og kafe.
  • Jule-Workshop og kveldskurs på Finnskogtoppen 3.-4.-5. desember. 3. des: Inspirasjonskveld kl 19. 4. des: Kransekurs kl 19 - 21.30. 5. des: Kurs med Juledekorasjoner med naturmaterialer og blomster. kl 19 - 21.30. Kursene er på kveldtid og med maks 5 personer og koster 550,- kr, og du må melde deg på til meg (se nederst på sida).
  • 12. og 13. desember åpne inspirasjonskvelder med Julehus på Atelier Kari kl 18.00- 20.00. Påmelding (se nedenfor) av hensyn til enkel servering.
Ha herlige Førjulsdager!

Hilsen Kari
tlf + 47 95137750

2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!