02.10.2016

Høståpent Atelier.

Mellomsesongene gir masse trim her hos meg. Vår og høst er det morgen- og kveldsgymnastikk med styrkeløft av alle sommerblomstene som bæres ut og inn for at nattefrosten ikke skal ta knekken på dem når de er på sitt fineste.

Jeg ønsker alle velkommen til høståpent Atelier Kari. Men det er ikke mye høstlig preg på tunet så lenge pelargoniaen og margrittene blomster. Kommer ikke høst og vinter allikevel tidsnok selv om det ikke er mer enn  drøye 2,5 måned til Jul?


Nå har jeg vært så mye på farten de siste årene med videreutdanning, diverse utstillinger og markeder, at jeg har bestemt meg for å være mer hjemme og ha faste åpningstider fra 11-17 torsdag, fredag og lørdag i hele høst og i tillegg hele siste uka fram til Jul -  fra 6. oktober til 22. desember.

Verkstedet fylles opp av brødlavkranser og -hjerter etterhvert som jeg får unna bestillinger og dekorasjoner for salg. Jeg har i tillegg bestilt nye interiør-, hobby-, gave- og julevarer som kommer inn hele høsten og jeg skal kose meg med kreative krumspring.

Velkommen til høståpent Atelier Kari og bli inspirert!

Hilsen Kari

tlf 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!