30.05.2014

Tun-Sommerfugl

Jeg har lagd meg en hageskulptur i anledning utstillingen som jeg har her hjemme nå. Kulturruta i Grue med 14 utstillersteder og flotte konserter har åpent hele langhelga.

Jeg har invitert til workshop med inspirasjon til utedekorering. Å nyte sommeren er kanskje noe vi kan gjøre i ende større monn? Min sommerfugl lagde jeg av hønsenetting og påsydd ståltråd. Hvitlakkert og sommerlig svever den over tunet her på Atelier Kari.

Morsomt er det i alle fall med hageskulptur som beveger seg i sommervinden, holder meg med selskap og minner meg om hvor kort sommeren egentlig er.

Nyt sommeren du også!



kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Så fin den er!

    Lukke til og god helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det går veldig fint. Fortsatt god helg til deg også!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!