05.01.2014

Nyttårsgjester på hytta.

 
Det var flott å feire nyttår i hytta vår på fjellet, og Nyttårsaften hadde vi gode hyttenaboer på besøk. Med et enkelt pyntet bord, småfuru inne og småfuru ute, gikk praten livlig over et langt måltid.
 
Kanskje ikke alle vet at jeg har en hytte- og interiørblogg som hobby? Fjellhytta ved Rondane er min hyttedrøm som jeg alltid lengter til når jeg ikke er der. Hyttebloggen ser du HER hvis du har lyst.
 
Denne isstjernen fikk vi av våre gode hyttenaboer i romjulsgave. Flott at min lek med is og iskranser også har vært til inspirasjon for dem. De har lagd sine egne stjernetradisjoner i fjellheimen ved Rondane, hvor vi er så heldige at det både er kaldt og hvit jul hvert år.

Gode venner skal en glede seg over og ta godt vare på. Det er et fint nyttårsforsett for meg i året som nettopp har begynt. 
 
Lykke til i det nye året alle sammen! 
 

kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!