08.08.2013

Kurs, Demonstrasjon med foredrag og salgsstand i Buskerud.

Jeg gleder meg veldig til å komme til Evju Gård i Flesberg 24. og 25. august for å ha salgsstand, foredrag med demonstrasjon på lørdagen og et dagskurs på søndag. Jona Evju har en flott gårdsbutikk og serveringstilbud fra egen bakerovn i et nydelig landlig miljø. Og nå også kurs i naturdekorering med meg som kursinstruktør. Tusen takk for at jeg ble invitert!
 
Program Lørdag 24. august
 

- Salgsstand på Evju Gård hele dagen kl 12-18 Alle er velkommen!
- Demonstrasjon og foredrag i bruk av naturmaterialer til dekorasjoner og formidling av ville veksters kulturhistorie kl 14.00-15.00. Ingen påmeldig. Alle er velkommen!

Program Søndag 25. august

Vi lager et hjerte i brødlav
 og en dekorasjon hvor vi lærer å bruke mange ulike naturmaterialer.

Sted: Evju Gård Tid: 25. august kl 10 til kl 16 (6 t)
Spørsmål om kurset og Påmelding til:
Kari: kar-rudi@online.no tlf 95137750
eller Jona: jonaevju@hotmail.com  eller tlf 45214800
Begrenset antall, noen ledige plasser igjen og ingen forkunnskaper er nødvendig.
Kursavgift kr 600,-, kursmateriell 300,- og bevertning med lokalmat fra Evju gård kr 200,-.
 
Les mer om Evju Gård i Flesberg for dette er virkelig et flott sted å besøke!
 
Kanskje jeg ser noen av dere der?



kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle gjerne vært der, men vi har huset fullt med gjester den helgen også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så synd Åshild! Men det kan komme nye muligheter for å treffes. Ha en fin helg!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!