21.06.2013

Midsommerfest hos Nordre Land Hagelag.

Det blir ingen midtsommerfest uten blomster! Og jeg skal i tillegg ha demonstrasjon, foredrag og stand på hagefestival. Hva jeg skal he med meg vet jeg ikke helt enda. Liljekonvallen og syrinene er på hell, men marikåpe og andre markblomster blir det mer og mer av. Og jeg blander gjerne hageblomster, markblomster og skogsmaterialer. Jeg synes det blir helt fortryllende eventyraktig.
 
Det viktigste er å virkelig nyte synet og luktene disse korte midsommerdager og -netter. Plukk og sett i vaser og krukker ute og inne, da sklir ikke midtsommeren ubemerket over. Jeg gleder meg veldig til å besøke de hagegale jentene i Nordre Land Hagelag i år også, både 22. og 23. juni foregår det spennende ting på Dokka. De hadde i fjor et fantastisk hagefestivalprogram. Og jeg føler meg beæret over å bli invitert igjen i år.
 
I fjor så utstillingsstanden min slik ut. Det blir ingen midtsommer uten en midtsommerkrone, så det må jeg vise på standen hvordan en kan lage. Har du mulighet til å reise til Dokka til helga, tror jeg ikke du vil angre på det. Bare se det flotte programmet med stands, foredrag og hagevandringer HER.

Nyt midtsommerhelga med og uten paraply!




kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!