28.10.2011

En hær av alver.

For en stund siden lagde jeg 20 borddekorasjoner for en serveringsbedrift. Bjørkekranser kan brukes på mange måter. Disse står på stålfot med en lavkule og er pyntet med bånd og stasj.

Det er fortsatt moderne med lilla. Og til bjørkekvister, og ikke minst til advent synes jeg det er en fin farge. Nå har løvet falt av trærne, og det er aktuelt å lage kvistkranser igjen. Oppskrift til det med video finner du under min nye DIY-knapp øverst i menyen.

Naturmaterialer og litt bling med alvefigurer som er til å bli glad av der de masjerer over bordene. Ønsker alle en alveglad helg fra Finnskogen! Lag deg gjerne en kvistkrans i helgen. Alvene hjelper deg kanskje til å trylle fram noe flott?

8 kommentarer:

  1. Drahá Kari,to můžeš vymyslet jen TY!!!!!!!Moc krásný!!!!!!Daja

    SvarSlett
  2. Lekkert Kari,,,,naturmaterialer gir massevis av muligheter.
    Ha en fin helg.
    Anne

    SvarSlett
  3. hei,wow så mye stillig du har lagd,skulle ønske at jeg fikk til slike flotte ting,legger meg som følger,klemmer hege

    SvarSlett
  4. Ny knapp og enkelt å finne tilbake:) Fin gjeng med alver du har ordna også.

    Go helg:)

    SvarSlett
  5. Herlige, skjønne, Kari :O)
    Ha en flott helg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  6. Fantastisk FINT! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!