07.01.2018

Spennende besøk på nyåret.

På Atelieret er jula akkurat ryddet ut og varetellingen snart over. Neste utstillingsperiode hos meg er i forbindelse med Finnskogutstillingen først i mars og temaet mitt i år skal være Påske med naturdekorasjoner. Så da hang jeg like så godt opp gulleggene som inspirasjon til dette temaet og ryddingen før jeg i uka som var fikk spennende besøk.

Redaktør, journalist og kunsthistoriker Berit Solhaug fra tidskriftet Norsk Husflid kom på hyggelig besøk. Spennende å oppleve flinke fotografer i arbeid! Hun knipset mange bilder både inne og ute. Berit har arbeidet med Norsk Husflid i en årrekke og bidrar til inspirasjon for mange ved å skrive interessante artikler om håndverk, kunsthåndverk og husflid fra hele landet. Hun kom ikke til meg for å skrive om hverken mosedotter eller gullegg, men for å intervjue meg om bloggingen min.

Nå er jo ikke jeg først og fremst en blogger, men en håndverker. Og jeg blogger vesentlig for å spre begeistring og inspirasjon om naturmaterialene og de mulighetene jeg ser når jeg leker meg med mosedotter. Ikke før i slutten av februar får jeg se på trykk om det kom noe ut av dette spennende besøket. Hyggelig var det i alle fall! PS, jeg åpner alltid Atelier Kari på forespørsel utenom utstillingsperiodene.

Ha en kreativ uke!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750



3 kommentarer:

  1. Så spennende. Ikke rart at hun ville besøke deg. Du holder på med så utrolig mye spennende. Skulle gjerne ha vært på besøk hos deg. Lykke til videre. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  2. Digger de gulleggene dine. Lykke til med intervjuet :-)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Takk jenter! Håper artikkelen blir godt tatt i mot!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!