20.08.2017

Vielse på låvebrua.

På en gammel slektsgård så langt til skogs på Finnskogen som du kan komme, ville brudeparet gifte seg på låvebrua. Og jeg ble spurt om å hjelpe til med tilretteleggingen. Og klart jeg sa ja til utfordringen!

Vi ville at låvedørene skulle være åpne. Inne på låven var er det mye spennende landbrukshistorikk, men i steden for å rydde bort gamle treskeverk og annet forhistoriske gull, lagde jeg en vegetativ tapet som dekket åpningen.

Brudens blomsterønske var lilla. For å få fargene til å harmonere godt med rød låve, brukte jeg mye grønt, her stri kråkefot. 

På en matt dreneringsduk sydde jeg fast kråkefot, røsslyng, roser, krysantemum og mye annet hyggelig lilla og grønt.

En scene ble lagd, et pyntet lavhjerte hengt opp og gran og blomster ble dandert som et blomsterbed i fronten. Det plasket ned da bildet ble tatt bare en time før vielsen, så jeg satte opp en anonym parasoll i tilfelle skybruddet ikke skulle gi seg. Men heldigvis kom sola fram, så regnparasollen kunne tas vekk, plattingen kunne dekkes av et teppe og brudebenken kunne tas fram. Og ryktet forteller at begge sa ja og hadde en flott fest etterpå

Takk for hyggelig oppdrag til Tina og Geir, Turid og Roar!
og

Gratulerer til Brudeparet!

Hilsen 
Kari
tlf 95137750

2 kommentarer:

  1. Hallo ...ungewöhnliche Dekoration...das Brautpaar hatte sich er viel Freude...das mit dem Wetter ist oft ein Problem auch bei uns in Austria ...schönen Sonntag lg

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mona! Regnet stoppet og alt ble veldig bra! hilsen Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!