19.11.2016

Julehus i det rosa rommet.

Tidligere i uka monterte jeg min del av salgsutstillingen på Hedmarksmuseet på Domkirkeodden. Sammen med mange av Brukshåndverkerne i Hedmark og gjesteutstillere arrangerer vi vårt tradisjonelle Julehus i Løtenbygningen i to helger. Velkommen 19. og 20. - 26. og 28. november fra kl 11-17. Meg treffer du begge søndagene og da ha jeg med mine tradisjonsrike einerkranser.

Og her i Løten-bygningen, en prestegård fra Løten, stiller jeg for første gang ut i det rosa rommet. Jeg var veldig spent på hvordan mine naturdekorasjoner ville ta seg ut i så spesielle omgivelser, men gammelrosa vegger og brun natur er uvanlig, men også spennende. Hva synes du? 

Hjerte eller et smil på døra? Hva vi liker er veldig forskjellig.

Med minikranser i vinduet, blomsterholdere servert på fat finner du sikkert inspirasjon til ditt eget julehus.

Her finner du mer om brukshåndverkerne og julehuset vårt: http://brukshandverkerne.no .

Velkommen!

Helgehilsen fra
Kari
+4795137750
kar-rudi@online.no

6 kommentarer:

  1. Så vakkert. Kransene dine gjør seg på alle slags vegger og bord, også på de rosa veggene. Lykke til! Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Liv! Uansett morsomt å prøve nye omgivelser for naturdekorasjonene mine. Ha fine høstdager! Kari

      Slett
  2. Så utrolig fine kranser og hjerter, baller og mere til!
    Veldig inspirerende å se, og får alltid lyst til å gå ut i skogen å finne noe for å prøve! Hehe .... joda, har nok laget litt.
    Men ingen ting som kan sammenlignes med ditt!

    Kos deg videre i Adventstiden!

    Klem Inger G,

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelige ord Inger! Fortsett å lage ting fra naturen, bare en måte å bli flink på og det er å øve, og dessuten er det morsomt! Lykke til! Kari

      Slett
  3. Svar
    1. Takk fo ha en fin adventstid du også!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!