29.09.2014

Bryllupshjerter og boligmesse.

Bryllupshjertene som jeg lagde og sendte til Valdres kom vel fram og bruden var strålende fornøyd. Og ikke noe er så koselig som fornøyde kunder! Jeg håper responsen på boligmessen i oktober blir like hyggelig!
 
Ja, du leste riktig. Jeg skal ha salg-, inspirasjons- og demonstrasjonsstand på Boligmessen i Drammen 24. til 26. oktober. Jeg hadde min barndoms- og ungdomstid i Drammen. Og jeg gleder meg til å treffe familie og kjente igjen. Er du nysgjerrig på hva Bolimessen har å by på, så finner du mer om messen HER. Og er du heldig, får du Gratisbiletter til Boligmessen HER
 
Tyttebærhjerter er som ferskvare å regne, så jeg kan ikke ta med slike til Drammen. Men å velge seg tyttebærlyng med callunalyng attåt var et modig valg av bruden, og jeg synes de fikk et spennende utrykk. Hva synes du?


kar-rudi@online.no

7 kommentarer:

  1. Vakkert! Gir variasjon og kontrast mot tyttebærbladene med litt lyng i. Alt du lager er så flott Kari! Hilsen Kenneth

    SvarSlett
  2. Hjerter trengs alltid for å visa verda kjærleik, og dine hjerter kan aldri bli feil.... Nydelege!
    Siri

    SvarSlett
  3. Vakre ♥
    Lukke til på messa!!

    SvarSlett
  4. Jeg syntes at det ble nydelig. Inspirerer til å lage noe lignende.

    SvarSlett
  5. Anonym9/30/2014

    Hei, Kari.
    Så vakkert hjerte! Jammen er du kreativ og dyktig! Skulle ønske jeg hadde vist om deg da jeg giftet meg for 2 år siden... Ble nemlig ikke helt fornøyd med bukett og dekorasjon på dagen min. Men, ved en annen anledning, så kan det nok tenkes jeg tar kontakt.... ;-)
    Ha en fin dag, Kari!
    Spennende at du deltar på Boligmessa, da. Det er alltid artig å reise på slike arrangement.
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  6. Preciosa decoracion, Kari Muchas gracias por compartir sus ideas y trabajos.
    Thanks!!!!

    SvarSlett
  7. Takk for rause og hyggelige kommentarer fra dere alle! Ha kreative høstdager! Klem fra Kari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!