15.01.2023

Lett mix

Før Jul fikk jeg en bestilling av et naturhjerte som skulle være dekorert med noe blomster i lett mix med naturmaterialer. Og mix ble det!
Først lagde jeg selve hjertet i lav med brødlav og rabbesjegg, og så pyntet jeg det videre med neverkrøll og kvister med lav.
Deretter monterte jeg på stri kråkefot og lyng fra potter kjøpt i blomsterhandelen.
Til slutt dekorerte jeg med roser og orkideer fra en potteplante. Det var morsomt med vill blanding av naturmaterialer og kultiverte blomster. Kanskje det nye året vil by på nettopp en lett mix av kreative krumspring?

Ønsker alle en kreativ vinteruke!
Hilsen
Kari
tlf +47 95137750 mail kar-rudi@online.no

 

2 kommentarer:

  1. Klart det. Så vakkert! Ha en fin dag mot lysere tider!

    SvarSlett
  2. Ja nå går det veldig fort mot lysere tider. Ha kreative dager du også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!