05.01.2021

Nytt år og gamle muligheter

Nei jeg tuller ikke! Planene for kurs i det nye året er å gjennomføre kurs som har blitt utsatt to ganger før pg. covid 19. Både i fjor vår og sist høst hadde jeg gledet meg til å besøke flotte folk hos husflidslagene i Lørenskog, Skedsmo og Lillehammer. Og nå prøver vi igjen! 


Meld deres interesse for kursene, og så får vi se hva som lar seg gjennomføre av kurs om et par måneders tid. Teknikk-kursene, hvor en lage mange ulike prøvelapper med ulike materialer og teknikker, har blitt populære. Veldig hyggelig om jeg kunne treffe folk og få lære bort det jeg nå i 20 år har drevet med av naturdekorering. Se de oppsatte kursene på kurssiden min HER .

Husk å ta inn noen villkvister og lag noen blomsterdekorasjoner til deg selv nå på den mørkeste tida av året, for det er jeg helt sikker på at du fortjener!

Ta vare på dere selv og deres nærmeste, Ha et godt og kreativt NYTT ÅR!

Hilsen Kari

tlf 95137750 mail kar-rudi@online.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!