20.10.2019

Juleverksted på Atelieret.

Det ble en hektisk start på julestria for meg denne uka. tre kvelder med Workshop på Finnskogtoppen og mange deltakere, så åpent Juleverksted med hyggelige besøkende, julekurs på Atelieret og journalistbesøk. Er spent på hva som vil stå i den lokale Solungavisa til uka....

Og nå skal jeg i to måneder binde vakre kranser, synge julesanger og arrangere julekurs her hjemme og rundt om på Østlandet. Og jeg skal nyte det i fulle drag! Glede meg over alle nye bekjentskaper som jeg får, og kose meg sammen med gamle kjente! Vil du også gå på kurs, så finner du oppdatert kursside HER, eller du kan bestille kurs på atelieret her hos meg.

Jeg er så heldig som får lov til å inspirere mange til en mer naturlig jul med masse fint fra den naturen vi har så nært oss her i Norge. Naturglede med ureist, kortreist og miljøvennlig dekorasjoner!

Velkomment til Atelier Karis Juleverksted! 
Åpent torsdager, fredager og lørdager kl 11-16 fram til 9. november.  


Hilsen Kari
tlf +47 95137750

2 kommentarer:

  1. Det ser så artig ut med disse kursene!
    Jeg følger deg fortsatt på bloggen, etter mange mange år, så jeg vet om det meste av det fine du lager...
    Jeg får mye inspirasjon fra deg, - men det jeg lager blir jo aldri slik som det du lager.... hihi
    Men pytt pytt, det er morro likevel!

    Ønsker deg ei fin førjulstid med masse kreativitet!
    Klem Inger G.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Inger og ha en riktig fin og kreativ førjulstid du også!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!