24.06.2018

Alltid noe nytt til Finnskogdagene!

En krans av fløyelskjuker er noe jeg har hatt lyst til å lage lenge. Og nå har jeg mange nok slike sopper til å lage et par stykker. Og så fikk jeg lagd noe nytt til Finnskogdagene i år også.

Jeg ønsker velkommen til sommeråpent atelier hele tre uker i juli. Fra 4. juli til 21. juli, onsdag til lørdag fra kl 11-17. Og selvfølgelig under Finnskogdagene 6-7-8 juli. Da er det sommerens store kulturarrangement. Til tider kan det til "koke" i Svullrya av aktiviteter og folk. Litt mer fredelig her oppe hos meg. 

Hvis du vil søke en litt mer fredelig pause, er du velkommen til å nyte kreative gleder i tillegg til te, kaffe eller saft i blomsterenga hos Atelier Kari.

Hjertelig velkommen til sommeråpent Atelier!

Hilsen Kari
tlf + 47 05137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!