14.04.2017

Bli med meg på Junikurs i Drammen!

Bli med på Workshop og lær å trylle med naturmaterialer! Buskerud Husflidslag arrangerer Sommerkurs med 7 parallelle kurs i Drammen 9. til 11. juni 2017. Kursene er åpne for både husflidslagsmedlemmer og alle andre interesserte. Påmeldingsfristen er 30. april.

Kurset mitt har de kalt Naturdekor, og Sommer med Naturmaterialer er arbeidstittelen. La deg inspirere til å bruke naturmaterialer fra norsk natur og sette det sammen til de vakreste dekorasjoner. Les mer om det omfattende programmet HER.

Vi skal lage blomsterkranser til håret, lavhjerter, kvistkranser, blomsterholdere og små hengekroner. Vi skal også lære å pynte dekorasjonene med "alt vi kan finne i naturen". Inspirasjon til sommerdekorasjoner, men teknikkene vi lærer, og naturdekorasjonene vi skal lage, er for bruk hele året med andre materialer og til mange ulike dekorasjoner.

Jeg er veldig glad for å bli spurt om å holde kurs i byen jeg vokste opp. Mitt barndomshjem var på Konnerud, rett opp i åsen, med skog og natur som en del av lekeplassen, og landskapet der har preget mitt valg av materialer i formgivning og skapende arbeid. Den kreative naturinteressen kommer fra oppveksten på Konnerud.

Bli med meg på Workshop i min barndoms by,  Drammen!
Mer om mine kurs finner du HER

Hilsen Kari
tlf 95137750
kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!