15.11.2015

Julehus og einerkranser.

I går var jeg på Domkirkeodden på Hamar og lagde JULEHUS. Brukshåndverkernes tradisjonelle julehus åpner neste helg.

Her blir det åpne dører med kunsthåndverk, husflid, lokalmat og kaffe og sveler de to siste helgene i november: 21. og 22. og 28. og 29. november kl 11-17.

Jeg skal selv være tilstede den 28. og 29. og demonstrere hvordan en lager tradisjonelle einerkranser. Du kan også bestille einerkranser på forhånd, så tar jeg med. Og for dere som ikke bor på Hedemarken eller på Finnskogen, så er det også håp om å skaffe seg einerkranser allikevel i Atelier Karis bittelille Nettbutikk. Jeg har noen varer for bestillingssalg som det går greit å sende.

I atelier Karis bittelille nettbutikk kan du bestille einerkranser gjerne med fløyelssløyfe som her. Se HER.

Ha trivelige juleforberedelser dere også!



kar-rudi@online.no

4 kommentarer:

  1. Så flott det blir på Domkirkeodden. Skulle gjerne ha vært der i full julestemning. Vi har vært der flere ganger på sommertid, og nyter det hver gang. Lykke til med stemningen og salget. Ha en fin søndag. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Og med alt som bugner inne og med fyr på peisen, svele og bakst, blir det helt topp til helga!

      Slett
  2. Så fint det er alt du skaper. Likte godt at du brukte fløyelsbånd i kransen din.

    SvarSlett
  3. Hei! Så flotte einerkranser! Julestemning! Ha en fin søndag kveld :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!