30.03.2014

Turen går til Hagemessen.


Snart forsvinner de siste snøflekkene her på Finnskogen. Våren er her på ordentlig, og turen går til Hagemessen på Lillestrøm. For et par år siden åpnet det seg en helt ny verden for meg da jeg ble kjent med masse hageglade /-gale rundt om i Norge. Siden har jeg truffet mange flere med grønt hode og grønne fingre.  Og det er ekstra stas å komme på Hagemessen og treffe mange av dem igjen.
 
Jeg hadde stand for første gang på Hagemessen i fjor. I år blir det utstillingsstand og jeg skal i tillegg ha demonstrasjon fra standen min og inspirasjonsforedrag og -demonstrasjon fra scenen lørdag og søndag kl 15.00. Det er ikke fritt for at nervene stiger litt når jeg tenker på hvordan det skal gå.
 

Jeg håper å bli kjent med enda flere hagefolk både blant publikum og utstillere. Fullstendig program og mer om Hagemessen HER.
 
Kom og hils på meg på standen B03-23 i Kunnskapsgaten innerst i hall B!


kar-rudi@online.no

4 kommentarer:

  1. Så gøy!
    Lykke til på hagemessen,
    heldige er de som får med seg inspirasjonsforedrag og demo.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Fredrikke! Kanskje du også tar deg en tur?

      Slett
  2. Da snakkes vi på søndag, Kari!
    Gleder meg til hagemessen hvert år... det er kjekt med ny inspirasjon og idéer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Gleder meg til å treffe deg!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!