09.02.2014

Botaniske ferieminner.

Jeg elsker livet i skogen, men det er også fint å reise litt ut av Finnskogen der blomster og trær er helt annerledes enn i mine dype skoger her hjemme. Ofte kommer jeg hjem fra ferier med masse bilder av vegetasjon.
 
Trærne i Botanisk hage på Madeira er forskjellige fra villmarkas furu og gran. Litt mer kreativ og forseggjort stammekvisting, for å si det sånn.
 
Noen blomster kan jeg kjenne igjen fra stueblomster i vinduskarmen til venner og bekjente. Men i et mangfold av farger.
 
Mens andre blomstrende busker er helt nye møter. Jeg er litt i overkant opptatt av hva som vokser og gror og synes det er morsomt å ta med meg botaniske ferieminner og bla igjennom dem på kalde vinterdager.
 
Ha blomstrende vinterdager!
 
 

kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. °º♫♬° ·.
    Passei para visitar seu blog e amei.
    Sou apaixonada por plantas e flores.
    Seu blog é um paraíso.

    ░B░O░A░

    ░S░E░M░A░N░A░!!!

    °º♫♬° ·.
    Beijinhos.
    °º♫♬° ·.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for nice words! Love flowers I too!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!