22.04.2012

Stubbedekorasjoner av bjørk.

Et kvistreder fylt med lavkuler, pinner og kjuker. Og som konfekt i redene to miniplanter. Blomstene kan skiftes ut etter årstid og anledning. Stubbedekorasjoner kan lages av andre treslag enn bjørk og helt skifte karakter. Og størrelsen og høyden kan varieres i det uenderlige, det er bare å prøve.

 
Og jeg minner om at at jeg har gratis inngangsbilletter til Hyttelivsmessen 2012 som jeg skal delta på fra torsdag 26. - 29. april. Vil du ha billetter, send meg en mail før kl 22.00 i dag. Mer informasjon under utstillinger  HER. Kanskje vi sees?


Ha en kreativ søndag!


kar-rudi@online.no

5 kommentarer:

  1. Så naturlig og vakkert. Du er sikkert en naturens askeladd på stadig leting etter nye skatter på din vei :)

    SvarSlett
  2. Drahá Kari, opět jeden krásný originál od Tebe!!!!!Báječný a přírodní moc se mi líbí!!!!!Tvá věrná Daja cz

    SvarSlett
  3. Dette var fint!!

    God søndag til deg :O)

    SvarSlett
  4. Lekkert Kari,,,,dette er du virkelig god på.
    Anne

    SvarSlett
  5. Kombinasjonen av stubbe og kvistrede er jamen en god idé, Kari! Tror jeg vil prøve meg med avskårne blomster (med vannhylser?) i redet. Bunter med knallblå hyasinter,f.eks.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!