16.07.2017

Duftende Øgongodis

Blomstrende krydderurter er ikke bare sjarmerende og vakkert, de lukter godt også. Derfor er timian fint å sette i småvaser inne. Jeg fikk en liten tue for 20 år siden og siden har den spredt seg villig. Så villig at det er masse til overs til dekorasjoner. 

Trodde du at timian bare hørte hjemme i middagsgryta? Se litt nøyere etter hvor flott den er når den blomstrer.

Å eksperimentere med krydderurter er en spennende forberedelese til et besøke i en flott og berømt urtehage. Jeg skal til Staudeklubben Miøsens Plantemarked på Domkirkeodden på Hamar 6. august. Foredraget jeg skal ha blir kl 13.30 og ellers har jeg en demonstrasjonsstand hele dagen fra kl 10-16. 

Les gjerne om den spennende Urtehagen på DOMKIRKEODDEN. Kanskje vi treffes i timiantua der?

Fortsatt god sommer! 

Hilsen Kari
tlf  +47 95137750


2 kommentarer:

  1. Vi var nettopp på besøk ved Domkirkeodden og så der at du skulle komme i august. Skulle såå gjerne ha vært der da. Lykke til, det blir nok kjempeflott. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Liv! Synd vi ikke treffes. Kanskje en annen gang... Ha fine hagedager!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!