05.06.2016

Et års utdanning er over!

I et år har jeg vært student på Vea, Statens fagskole for gartnere og blomsterdekoratører. Men noe vanlig studie har det ikke vært. Eksperimentell formgivning med plantematerialer er et internasjonalt studie med fokus på på det å finne nye måter å bruke plantematerialer på.

Til eksamen valgte jeg å bruke bare materialer fra gran og jeg lagde en stor hengende rund form som en kunne gå inni. Det føltes litt rart å være inni en dekorasjon.

Men jeg ble mer glad i gran enn jeg har vært før. Nå som jeg har prøvd ut ulike teknikker og avsluttet eksamen, er det bare å gyve løs på nye eksperimenter! 

Jeg vinker farvel til skolen, til hyggelige medelever og flotte lærere og reiser fra bibliotekterassen på Vea og hjem til Finnskogen etter et spennende år med mange nye erfaringer.

Ha en flott sommer videre fine bloggvenner!

Hilsen Kari

kar-rudi@online.no

4 kommentarer:

  1. Hehe,....jammen er du kreativ!
    Sikkert godt å være ferdig med skoleåret, - og alt du har drevet med der, men når ting er lystbetont går det så veldig mye greiere!
    Har fulgt med deg, så jeg vet du er en flink dame!

    Ønsker deg og dine en flott sommer, og litt fritid!

    Inger G.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og ha en flott sommer du ogsså Inger!

      Slett
  2. Spenstig og spennende dekorasjon. Nå kan du nyte sommeren og skoleslutt. Gleder meg til å følge med bloggen din utover året. Vi ses plutselig. Klem fra Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og ha en fin sommer du også Tove!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!