05.02.2016

Vinterfestival på Hadeland Glassverk.

Heldige meg som ble invitert med på utstilling! CA 40 kunsthåndverkere og håndverkere av alle slag mønstrer til Vinterfestival i Galleriet på Hadeland Glassverk. Jeg har forsøkt å lage en litt vårlig stemning med lånte silkeblomster og  Hadelandsvaser designet av Finn Scjøll. Han designer så flotte vaser som passer bare SÅ godt til blomsterholderne mine!

Og så fikk jeg plass i bilen til mitt store kjukedyr. Sikkert artig for kameraten min å komme på en liten reise ut av Finnskogen og treffe mange nysgjerrige mennesker. Kameraten er lagd av rørdandkjuler som er montert på et stativ som jeg har lagd av metalltråd og finmasket metallnetting.

Kanskje er det nå i februar tid for vårkranser til døra? Eller du kan la deg fascinere av noe annet som du ser på Vinterfestivalen? Mer om utstillingen kan du lese på omtalen hos Hadeland Glassverk HER.

I alle fall er et morsomt å være med på en utstilling sammen med så masse flinke folk. Jeg kan ikke selv være med på utstillingsåpningen. Men kanskje det passer for deg imorgen lørdag 6. februar kl 12.00? Utstillingen er åpen til og med 28. februar.

Ta gjerne en tur til Hadeland og kos deg med alt det flotte som lages her i landet med et hode, to hender og et varmt hjerte for nyskaping innen kunst, håndverk og design fra hele Norge.

Ha en kreativ helg!



kar-rudi@online.no

5 kommentarer:

  1. Så flott Kari! Fantastisk flott presentasjon av dine blomsterholdere og kranser! Vakker utstilling! Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk Inger Johanne! God helg til deg også!

      Slett
  2. Wow ! Very nice,,,i really like it..

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!