23.11.2014

Årets siste kurs blir i Fetsund!

Gleder meg til å holde kveldskurs i Fet Husflidslag! Dette blir årets siste kransekurs, Noen ledige plasser er det igjen og påmeldingsfristen er utsatt til tirsdag. Meld deg på direkte på til kurset de kaller H14-05 til Fet Husflidslag HER.

Dette er en travel helg! Det er JuleExpo på Lillestrøm og jeg har flyttet hele verkstedet mitt dit, og i tillegg holder jeg foredrag fra scenen, Og det er ganske skummelt å varme opp scenen for Arne og Carlos, men de er hyggelige gutter! Og workshop er gøy!

Kanskje ser jeg deg i dag på JuleExpo eller på kransekurs 2. desember?




kar-rudi@online.no

1 kommentar:

  1. Heldige dei som får møte deg og lære av deg!

    Fin ny veke :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!