15.07.2014

Min ville hage.

Her hjemme har blomsterenga grodd over seg av markblomster, og alle kom på en gang. Lindtorskemunn blomstrer vanligvis ikke før i slutten av juli her på Finnskogen. Men i år er den spesiellt tidlig ute og den trives godt. Og så er det lett å  la seg begistre av de sommersolskinns gule fargene den byr på. Sommerherlig med markblomster som jeg gjerne plukker bøtter og spann fulle av. 
 
Og så er jeg invitert til seters! Jeg gleder meg til å besøke Braskerudsætra 2. og 3. august for å holde både foredrag om naturmaterialers kulturhistorie, demonstrasjon og visning av hvordan jeg lager mine naturdekorasjoner og drop-in-kurs for folk flest med tilvirkning av dekorasjonshjerter i røsslyng og lav. Les mer om program og påmelding til kurs HER. Helga er en del av Gardtassinga i Solør i år, og det blir stas å bidra med hyggelig stemning på setervangen til Erik Fleicher i Våler som serverer seterkost i et flott miljø.

Har du lyst til å komme en tur du også?
 


kar-rudi@online.no

1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!